8 May 2011

Selamat Hari Ibu, Mama

Selamat sejahtera,

Mama, Mama. Engkaulah ratu hatiku. ~

Yeayy, hari ni Mother's Day. Kepada Pn. Mardiah binti Ja'affar, Selamat Hari Ibu. Adik sayang Mama ketat-ketat. Tak lupa jugak kat Kak Farah dan Kak Juji *bukan panggilan sebenar*. Selamat Hari Ibu juga. :D

 *sumber weheartit*

Walaupun hari ni Hari Ibu, tapi kitaorang tak kasi Mama apa-apa hadiah pun. Bukan tak sayang, tapi masih dalam masalah kewangan. Hahaha. Takdelah, bukan tu masalahnya. Birthday Mama kite 24 Mei nanti. Haa, hari tu nanti kitaorang pakat nak buat surprise grand grand untuk Mama yang terchenta. Erk, mungkin tak berapa grand kot. -_-'

Hadiah Hari Ibu yang aku rasa Mama sangat hargai mungkin kad Mother's Day yang kitaorang adik-beradik tulis untuk Mama. Rasanyalah kot. Sebab Mama simpan sampai sekarang. Aku spoil'kan kad tu dengan tulisan aku yang macam cakar ayam. Aku rasa ayam tulis kad untuk mak dia lagi lawa kot. Itulah pentingnya tulisan education. Heh?

Gambar Mama and Abah masa abang aku grad kat USA. :)

Mama kesejukkan masa jalan-jalan sekitar kat negara orang. 

Gambar aku dengan Mama mana ekk? Erk, aku ni memang malu bergambar. Orangnya bukannya cantik, sebab tu malu nak bergambar. Nanti aku carilah gambar-gambar lama. Mana tahu ada gambar aku dengan Mama. Kalau ada, nanti aku tepek kat blog ye. 

Aku nak letak ayat syahdu-syahdu, tapi agak bukan diriku. *Eceh.* Sebnornya, orang yang berdarah B ni oraang yang susah nak ucapkan kata-kata syahdu depan-depan. So, faham-faham jelah ye perangai orang darah B ni. Sekian. :D

p/s: Aku minat pulak jahit-jahit ni. Lagi0lagi kalau jahit craft felt. Doakan aku berjaya. Haha tak memasal. 



No comments:

Post a Comment