9 May 2011

Puas Hati. Muahaha

Selamat sejahtera,

Kerja sekolah hari ni sikit je, bolehlah aku update blogku yang tersayang ni. Hik hik. Minggu lepas, cikgu KH kitaorang ada bagi kerja sekolah. Kerjanya kena jahit. HAHA. Itu pun nak cerita. =.='

Sebab seminggu jahit tak siap-siap, aku rasa banggalah bila kerja ni dah siap tadi. Puas hati aku. Miahaha.Yang aku pelik, masa belajar KH dekat sekolah rendah dulu, memang tak ada ciri-ciri nak minat menjahit. Bila dah sekolah menengah pulak rajin nak jahit-jahit ni. Nak nengok hasilnya? Nah nengok...

Tak lawa pongg. Takpelah, redha jelah dengan tangan den yang tak lembut ni. Sabo jelah ~ 

Walaupun dah jahit-menjahit dan buat kerja paip etc, aku tetap tak suka subjek Kemahiran Hidup. Sejak darjah 4 lagi tau. Kalau bab ujian bulanan sebelum ni, memang aku tak pernah dapat A dalam KH. -..- Buku KH tu tanak tebal lagi. Kalau hari tu ada subjek KH, gerenti beg aku berat. Sabo jelah ~

------',@

Esok kena present kat cikgu Maizan waktu Sivik, 'Kita Satu Kumpulan' ke hape entah. Kumpulan aku nak berlakon cerita Hantu Kak Limah. Mula-mula aku macam tak setuju, habis tu nak buat macam mana, dekat semua orang setuju nak berlakon Hantu Kak Limah. Ikut jelah. Tak kuasa mak.

Tadi si Aribah cakap nak buat latihan. Last-last tak jadi. Puncanya, Aribah ni lambat naik kelas nak buat latihan. Dah tinggal berapa minit je nak balik. Kalau nak buat latihan dalam 15 minit mana sempat. Lepas tu semua blah dengan perasaan gembira, sebab masing-masing nak nengok cerita Marimar. HAHA. Best wooh cite Marimar.

Aribah and Hidayu. *jahat gila, pakai letak je gambar diaorang.mintak maap ye*

p/s: Pemanasan global sungguh tidak cool. Jerawat dah buat kerajaan kat muka aku. Dayum. -.-

No comments:

Post a Comment