4 May 2011

Blog baru lagi dan lagi

Salam sejahtera,

Tingkatan 1, permulaan zaman persekolahan alam remaja yang memenatkan. Kelas aku, blok yang paling belakang dekat tingkat 4. Budak-budak kelas aku dah tak berapa nak gemuk. Lain gila masa mula-mula jumpa masa start sekolah. Kerja rumah pun bertimbun. Actually, masa aku tengah update blog ni pon kerja rumah belum sentuh lagi. Malas nak buat okey. Pandai-pandailah aku jaga diri esok. Jauh menyeleweng dengan tajuk entri hari ni.

-------,'@

Seriously, dekat 4-5 kali jugak buat blog. Buat pastu buang, buat pastu buang balik. Gilo apo? Sekarang tiba masanya untuk berblogging semula. Aku nak jaga blog ni elok-elok dan tak nak hampakan orang yang banyak menolong aku dalam membuat blog ini. Eceh. First time punya entri, formal sikit takpekan? Lain kali aku takkan formal sangatlah, ye. Boringkan baca benda-benda yang formal ni.

Orang yang banyak tolong aku ni sebnornya kawan siber je. Tapi dia punya baik, wa cakap lu. Nangis terharu woihh. *dah hilang dah ayat formal dari makcik ni.* Dia keluarkan duit semata-mata untuk blog aku ni. Aku punya terharu sampai nak cakap apa pon semua tak keluar. Hanya terima kasih dapat aku ucapkan. *eceh.* Aku cadang nak bagi dia hadiah. Makcik, just wait and see ye. Muahaha.

I think baiklah aku tutup laptop ni. It's already 10 p.m. and homework pun aku belum sentuh. Till then. :D

1 comment:

  1. Shera, ketawa sakan aku dibuatnya. Hebat22 Fighting!!! Bila2 jgn lupa becerita lagi psl BOF. tak sabo rasanye nak dengar bedtime story dari panglipur lara ternama korea ni HOHOHO

    ReplyDelete